6 клас українська література

Увага!!! Контрольну роботу виконати до 26 - 27 травня



 

Контрольна робота. Гумористичні твори. Гумор і сатира. Тест   І варіант

1.Рідна земля Леоніда Глібова -
А Сумщина     Б Київщина      В  Полтавщина

2. У багатодітній родині зростав письменник
А Остап Вишня    Б Леонід Глібов    В Степан Руданський

3. З тринадцяти років навчався в Полтавській гімназії
А  Леонід Глібов    Б Остап Вишня    В Павло Глазовий

4. « Він був великим українцем, патріотом, уболівальником за долю України,» - ці слова про
А   Павла Глазового     Б    Остапа Вишню        В   Степана Руданського

5. Установи відповідність між письменником і твором
 Прізвище письменника            Назва твору
1.Л. Глібов                                А «Найважча роль»
2.С.Руданський                         Б «Жар-Птиця»
3.П.Глазовий                             В «Жаба й Віл»
4. І .Жиленко                             Г «Тиша морська»
                                                    Д «Добре торгувалось»

6. Установи відповідність між твором та персонажем, який у ньому діє
    Назва твору                            Персонаж
1. «Заморські гості»                  А Лисиця
2. «Похвала»                              Б Віл
3. «Щука»                                   В Павук 
4. « Гуменний»                           Г міліціонер
                                                     Д дідич

7. Установи відповідність між терміном та його визначенням
Літературний термін                 Визначення
1.Алегорія                        А. Порушення звичного розташування слів у реченні
2. Гумореска                    Б. Відображення смішного в характерах людей або в їхньому житті
3. Гумор                           В. Невеликий віршований або прозовий твір з комічним сюжетом
4. Інверсія                        Г. Нищівне висміювання вад окремої людини або всього суспільства
                                          Д. Зображення рис характеру людини за допомогою образів тварин, рослин, явищ природи 

8. У жанрах співомовки, віршованої гуморески працював
А  Степан Руданський    Б Павло Глазовий     В Леонід Глібов

9. У сатиричному журналі « Перець» були надруковані твори
А  Леоніда Глібова    Б Павла Глазового    В Степана Руданського

10 Сатира – це:  А невеликий алегоричний, здебільшого віршований твір повчального змісту
                            Б нищівне висміювання вад окремої людини чи всього суспільства
                            В відображення смішного в характерах людей або в їхньому житті
11. Степан Руданський родом із
А Миколаївщини     Б  Вінничини     В Сумщини

12. Гумористичні твори якого митця вам подобаються найбільше, чим саме?
А Павла Глазового     Б Леоніда Глібова    В  Степана Руданського  Г Остапа Вишні


                    Контрольна робота. Гумористичні твори. Гумор і сатира. Тест
                                                                     ІІ варіант
1.     Леонід Глібов – автор творів
А « Муха й Бджола», « Тиша морська»      Б «Щука», « Муха й Бджола»
В  « Добре торгувалось», « Еволюція»       Г « Найважча роль», « Похвала»

2.     Перу Павла Глазового належать твори
А « Найважча роль», «Еволюція»               Б «Похвала», «Свиня свинею»
В « Запорожці у короля», «Гуменний»       Г «Жаба й Віл», « Муха й Бджола»

3.Хто допоміг П. Глазовому перебратися в Київ і здобути освіту в Київському педінституті?
А О. Довженко     Б Остап Вишня      В  М. Стельмах

4.Цей письменник – учасник Великої Вітчизняної війни, захищав блокадний Ленінград, мав бойові нагороди. Хто він?
А   Леонід Глібов   Б  Остап Вишня     В  Павло Глазовий

5. Установи відповідність між письменником і твором
 Прізвище письменника           Назва твору
1.Леонід Глібов                  А « Моя автобіографія»              
2. Степан Руданський        Б «Еволюція»
3. Остап Вишня                  В «Муха й Бджола»
4. Павло Глазовий              Г «Запорожці у короля» Д « Підкова»

6.Установіть відповідність між терміном та його визначенням                                                     Літературний термін       Визначення
1.Гумореска               А Нищівне висміювання вад окремої людини або всього суспільства
2. Алегорія                 Б Порушення звичного розташування слів у реченні
3. Гумор                     В Відображення смішного в характерах людей або в їхньому житті
4. Інверсія                  Г Невеликий віршований або прозовий твір з комічним сюжетом
                                    Д Зображення рис характеру людини через образи тварин, рослин,
                                         явищ природи

7.Установіть відповідність між твором та персонажем, який у ньому діє
        Назва твору                  Персонаж
1.« Муха й Бджола»            А Чумак
2. « Добре торгувалось»     Б Міліціонер
3. « Заморські гості»           В Подруга
4. « Жаба й Віл»                  Г  Бджола     
                                               Д  Запорожець

8. У родині духовних осіб зростав
А Остап Вишня      Б Степан Руданський       В Павло Глазовий

9. Хто з митців працював учителем, займався журналістською та видавничою діяльністю ?
А Степан Руданський     Б Леонід Глібов      В  Остап Вишня

10. Після війни навчався в Криворізькому педагогічному інституті
А Остап Вишня     Б Павло Глазовий     В  Леонід Глібов  

11. « Він був великим ерудитом і дуже багатим на знання, був закоханий у літературу. Це був великий літературознавець, начитаний, знаючий» -так  сказано про
А Павла Глазового    Б  Остапа Вишню    В Леоніда Глібова

12. Сатира – це : А нищівне висміювання вад окремої людини або всього суспільства
                              Б відображення смішного в характерах людей або в їхньому житті
                              В невеликий алегоричний, здебільшого віршований твір повчального змісту 

Завдання для виконання до 16.05


Тема 9 Павло Глазовий. Гуморески

1. Перегляньте відео урок


2. Прослухайте гуморески Павла Глазового



3. Прочитайте самостійно за підручником стор. 230-233

4. Пройдіть тестування

Код доступу 459084
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

5. Вивчити гумореску "Кухлик" і .надіслати відео

Успіхів!!!



Завдання для виконання до 08.05.2020

Тема 8 Степан Руданський. Співомовки Степана Руданського

1. Ознайомтеся з життєвим та творчим шляхом Степана Руданського.

2. Запишіть в зошити відомості з теорії літератури, які є в відео уроці.

3. Опрацюйте за підручником сторінки 223-228

4. Пройдіть тестування


Код доступу 893693
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання

Завдання для виконання до 02 травня

Тема 7 Леонід Глібов. Байки "Муха і Бджола", "Жаба і Віл".

1. Прослухайте байку "Муха і Бджола"


2. Визначте елементи сюжету байки Л. Глібова «Муха і Бджола».

Вступ: розповідь про Муху-ледащицю та її байдикування.
Основна частина: 
Мораль: 

3. Заповніть таблицю «Порівняльна характеристика героїв байки 

Л. Глібова «Муха й Бджола».

Муха
Бджола
.

4. Прослухайте байку Л. Глібова "Жаба і Віл"

5. Визначте елементи сюжету байки

Вступ: 
Основна частина: змагання Жаби з Волом; намагання подруги-сестри Жаби довести їй марність цієї справи.
Закінчення: 

6. Знайдіть у байці «Жаба і Віл» слова, які б підтверджували риси характеру Жаби.   

Риси характеру
Рядки з байки
Заздрісність

Вигадливість

Самовпевненість

Глупота

Цікавість до всього

 7. Прочитайте байки за підручником.


8. Пройдіть тестування до 02 травня 


Код доступу 103996

Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Успіхів!

Завдання для виконання до 25.04

Тема 6 Гумористичні твори

1. Пригадайте, що таке гумор?2. Які види гумористичних творів існують?2 Розгляньте таблицю.

Уроки української літератури у 6 класі "Байки Деоніда Глібова"

4. Записати в зошит визначення гумористичних жанрів.


    Анекдот — жанр фольклору — коротка жартівлива розповідь про якийсь цікавий життєвий випадок з несподіваним і дотепним закінченням.
  Байка — невеликий, здебільшого віршований повчально-гумористичний чи сатиричний твір з алегоричним змістом, в якому людське життя відтворюється або в образах тварин, рослин і речей, або зведене до простих і умовних стосунків.
  Усмішка — різновид фейлетону та гуморески, введений в українську літературу Остапом Вишнею.


   Гумореска — невеликий віршований, прозовий чи драматичний твір з комічним сюжетом, відмінний від сатиричного твору легкою, жартівливою тональністю.  Співомовка — короткий віршований ліро-епічний твір, часто побудований на якомусь народному анекдоті, приказці або казковому мотиві.
 Фейлетон — художньо-публіцистичний жанр літератури, в основі якого лежать реальні факти, зображені в сатиричному або гумористичному плані.


5. Запам'ятай особливості байки. Прочитай за підручником стор.218. Випиши, що таке АЛЕГОРІЯ.


6. Познайомся з біографією Леоніда Глібова

7. Прослухай байку "Щука"

8. Запишіть, які риси людського характеру уособлюють герої байки ОСЕЛ, ЛИСИЦЯ, ЩУКА 

9. Домашнє завдання.  Опрацювати за підручником сторінки 215-219. Вивчити напам'ять байку "Щука". (якщо є така можливість, зніміть на відео, як ви розповідаєте байку напам'ять, і надішліть мені. Якщо не вийде надіслати на пошту, повідомте про це в листі, я надішлю номер. на який можна відправити у Вайбер.)

Успіхів !






Завдання на період з 13.04 до 17.04

1. Дочитати твір  (стор.206-210).

2. Письмово в зошиті стор.211  Домашнє завдання 1 (охарактеризувати образ Клима)

3. Контрольний твір з теми "Дружба - найцінніший скарб" (за вивченими творами)  В зошиті оформлюємо так 

П'ятнадцяте квітня
Контрольна робота з теми "Пригоди і романтика"
Твір
Дружба - найцінніший скарб






Завдання на період з 06 квітня до 10 квітня

1. Познайомитися з біографією Лесі Вороніної

Письменниця, перекладачка та радіоведуча. Народилася в Києві 1955 року. Тут її можна зустріти й сьогодні, адже пані Леся напрочуд енергійна й бере участь у різноманітних літературних проектах, а щочетверга її програма звучить із радіоприймачів на «Радіо Культура». Вигадувати свої фантастично-пригодницькі історії та «лякачки» почала ще в дитячому садочку, завдяки чому легко здобувала прихильність серед однолітків і викликала невдоволення вихователів. У школі зацікавилася українським фольклором, співала в хорі, а також захопилася східними двобоями та йогою, тож не дивно, що її герої частенько мають чорний пояс карате й володіють внутрішнім спокоєм і силою не гірше, ніж сам Брюс Лі. Нині Леся Воронина має іще одне серйозне захоплення – подорожі. Раніше мандрувала автостопом Україною, на байдарках Польщею, тепер літає до Бразилії та інших далеких країн по враження й нових героїв для своїх історій. 

2. Передивіться буктрейлер до твору "Таємне товариство боягузів..."


3. Прочитати за підручником твір сторінки 196-205.
4. Виписати в зошит визначення сюжетних частин





1. Прочитати твір "Химера лісового озера...."

2. Виконайте завдання

 1






2




 3





 4





 5









 7














 9






1. Ім’я одного з героїв повісті
2. Водний об’єкт, до якого щодня приходили герої повісті
3. Ім’я одного з героїв твору
4. Як звали велосипедиста?
5. Як звали вчительку ботаніки та зоології?
6. Ім’я діда
7. Як хлопці вирішили назвати тварину, що жила в озері?
8. Що відремонтували хлопці на березі озера?
9. Як називалася тварина, про яку читав Митько в одному з розділів?

Гра «Правильний порядок»
1. Викрадення курки
2. Похід до бібліотеки
3. Зустріч з Васею
4. Завдання на літо
5. Поїздка до Юрківки
6. Дід Трохим упав у яму
7. Сліди невідомої тварини на березі озера
8. Зустріч із бабусею Митька
9. Інформація про погану репутацію озера
10. Прохання хлопців відпустити в село на канікули
11. Історія з гербарієм


3. Пройдіть тестуванняКод доступу 557641

Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

1 коментар: