Увага!!! Контрольну роботу виконати до 26 - 27 травня
Контрольна робота. Гумористичні твори. Гумор і сатира.
Тест   І варіант
1.Рідна земля Леоніда Глібова -
2. У багатодітній родині зростав письменник
3. З тринадцяти років навчався в Полтавській гімназії
4. « Він був великим українцем, патріотом, уболівальником
за долю України,» - ці слова про 
5. Установи відповідність між письменником і твором
6. Установи відповідність між твором та персонажем, який
у ньому діє
7. Установи відповідність між терміном та його
визначенням
8. У жанрах співомовки, віршованої гуморески працював
9. У сатиричному журналі « Перець» були надруковані твори
10 Сатира – це:  А
невеликий алегоричний, здебільшого віршований твір повчального змісту
12. Гумористичні твори якого митця вам подобаються
найбільше, чим саме?
                    Контрольна робота.
Гумористичні твори. Гумор і сатира. Тест
2.    
Перу
Павла Глазового належать твори
3.Хто допоміг П. Глазовому перебратися в Київ і здобути
освіту в Київському педінституті?
4.Цей письменник – учасник Великої Вітчизняної війни,
захищав блокадний Ленінград, мав бойові нагороди. Хто він?
5. Установи відповідність між письменником і твором
6.Установіть відповідність між терміном та його
визначенням                                                    
Літературний термін      
Визначення
7.Установіть відповідність між твором та персонажем, який
у ньому діє
8. У родині духовних осіб зростав
9. Хто з митців працював учителем, займався
журналістською та видавничою діяльністю ?
10. Після війни навчався в Криворізькому педагогічному
інституті
11. « Він був великим ерудитом і дуже багатим на знання,
був закоханий у літературу. Це був великий літературознавець, начитаний,
знаючий» -так  сказано про
12. Сатира – це : А нищівне висміювання вад окремої
людини або всього суспільства
Завдання для виконання до 16.05
Тема 9 Павло Глазовий. Гуморески
1. Перегляньте відео урок
2. Прослухайте гуморески Павла Глазового
3. Прочитайте самостійно за підручником стор. 230-233
4. Пройдіть тестування
Код доступу 459084
5. Вивчити гумореску "Кухлик" і .надіслати відео
Успіхів!!!
Завдання для виконання до 08.05.2020
Тема 8 Степан Руданський. Співомовки Степана Руданського
1. Ознайомтеся з життєвим та творчим шляхом Степана Руданського.
2. Запишіть в зошити відомості з теорії літератури, які є в відео уроці.
3. Опрацюйте за підручником сторінки 223-228
4. Пройдіть тестування
Код доступу 893693
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
відкривши посилання
Завдання для виконання до 02 травня
Тема 7 Леонід Глібов. Байки "Муха і Бджола", "Жаба і Віл".
1. Прослухайте байку "Муха і Бджола"
2. Визначте елементи сюжету байки Л. Глібова «Муха і Бджола».
Вступ: розповідь про Муху-ледащицю
та її байдикування.
Основна частина: 
Мораль: 
3. Заповніть таблицю «Порівняльна характеристика героїв байки
Л. Глібова «Муха й Бджола».
| 
Муха | 
Бджола | 
| 
. | 
4. Прослухайте байку Л. Глібова "Жаба і Віл"
5. Визначте елементи сюжету байки
Вступ: 
Основна частина: змагання
Жаби з Волом; намагання подруги-сестри Жаби довести їй марність цієї справи.
Закінчення: 
6. Знайдіть у байці «Жаба і Віл» слова, які б підтверджували риси характеру Жаби.
| 
Риси
  характеру | 
Рядки
  з байки | 
| 
Заздрісність | |
| 
Вигадливість | |
| 
Самовпевненість | |
| 
Глупота | |
| 
Цікавість
  до всього | 
7. Прочитайте байки за підручником.
8. Пройдіть тестування до 02 травня
Успіхів!
Завдання для виконання до 25.04
Тема 6 Гумористичні твори
1. Пригадайте, що таке гумор?2. Які види гумористичних творів існують?2 Розгляньте таблицю.
4. Записати в зошит визначення гумористичних жанрів.
    Анекдот — жанр фольклору — коротка жартівлива розповідь про якийсь цікавий життєвий випадок з несподіваним і дотепним закінченням.
  Байка — невеликий, здебільшого віршований повчально-гумористичний чи сатиричний твір з алегоричним змістом, в якому людське життя відтворюється або в образах тварин, рослин і речей, або зведене до простих і умовних стосунків.
  Усмішка — різновид фейлетону та гуморески, введений в українську літературу Остапом Вишнею.
   Гумореска — невеликий віршований, прозовий чи драматичний твір з комічним сюжетом, відмінний від сатиричного твору легкою, жартівливою тональністю.  Співомовка — короткий віршований ліро-епічний твір, часто побудований на якомусь народному анекдоті, приказці або казковому мотиві.
 Фейлетон — художньо-публіцистичний жанр літератури, в основі якого лежать реальні факти, зображені в сатиричному або гумористичному плані.
5. Запам'ятай особливості байки. Прочитай за підручником стор.218. Випиши, що таке АЛЕГОРІЯ.
6. Познайомся з біографією Леоніда Глібова
7. Прослухай байку "Щука"
8. Запишіть, які риси людського характеру уособлюють герої байки ОСЕЛ, ЛИСИЦЯ, ЩУКА
9. Домашнє завдання. Опрацювати за підручником сторінки 215-219. Вивчити напам'ять байку "Щука". (якщо є така можливість, зніміть на відео, як ви розповідаєте байку напам'ять, і надішліть мені. Якщо не вийде надіслати на пошту, повідомте про це в листі, я надішлю номер. на який можна відправити у Вайбер.)
Успіхів !
Завдання на період з 13.04 до 17.04
1. Дочитати твір (стор.206-210).
2. Письмово в зошиті стор.211 Домашнє завдання 1 (охарактеризувати образ Клима)
3. Контрольний твір з теми "Дружба - найцінніший скарб" (за вивченими творами) В зошиті оформлюємо так
П'ятнадцяте квітня
Контрольна робота з теми "Пригоди і романтика"
Твір
Дружба - найцінніший скарб
Завдання на період з 06 квітня до 10 квітня
1. Познайомитися з біографією Лесі Вороніної
Письменниця, перекладачка та радіоведуча. Народилася в Києві 1955 року. Тут її можна зустріти й сьогодні, адже пані Леся напрочуд енергійна й бере участь у різноманітних літературних проектах, а щочетверга її програма звучить із радіоприймачів на «Радіо Культура». Вигадувати свої фантастично-пригодницькі історії та «лякачки» почала ще в дитячому садочку, завдяки чому легко здобувала прихильність серед однолітків і викликала невдоволення вихователів. У школі зацікавилася українським фольклором, співала в хорі, а також захопилася східними двобоями та йогою, тож не дивно, що її герої частенько мають чорний пояс карате й володіють внутрішнім спокоєм і силою не гірше, ніж сам Брюс Лі. Нині Леся Воронина має іще одне серйозне захоплення – подорожі. Раніше мандрувала автостопом Україною, на байдарках Польщею, тепер літає до Бразилії та інших далеких країн по враження й нових героїв для своїх історій. 
2. Передивіться буктрейлер до твору "Таємне товариство боягузів..."
3. Прочитати за підручником твір сторінки 196-205.
4. Виписати в зошит визначення сюжетних частин
1. Прочитати твір "Химера лісового озера...."
2. Виконайте завдання
| 
 1 | |||||||||||
| 
2 | |||||||||||
| 
 3 | |||||||||||
| 
 4 | |||||||||||
| 
 5 | |||||||||||
| 
6  | |||||||||||
| 
 7 | |||||||||||
| 
8  | |||||||||||
| 
 9 | 
1.
Ім’я одного з героїв повісті
2. Водний об’єкт, до якого щодня приходили герої повісті
3. Ім’я одного з героїв твору
4. Як звали велосипедиста?
5. Як звали вчительку ботаніки та зоології?
6. Ім’я діда
7. Як хлопці вирішили назвати тварину, що жила в озері?
8. Що відремонтували хлопці на березі озера?
9. Як називалася тварина, про яку читав Митько в одному з
розділів?
Гра «Правильний порядок»
1. Викрадення курки
2. Похід до бібліотеки
3. Зустріч з Васею
4. Завдання на літо
5. Поїздка до Юрківки
7. Сліди невідомої тварини на березі озера
8. Зустріч із бабусею Митька
9. Інформація про погану репутацію озера
10. Прохання хлопців відпустити в село на канікули
11. Історія з гербарієм

 
Код не действителен. Что делать?
ВідповістиВидалити